niedziela, 1 listopada 2009

Staff Party

No i masz babo placek ;) Tak zachwalałam pogodę,że się dziś na nas obraziła :/ Leje jak z cebra! A mi się szykuje staff party.... Pół godziny przed szafą i nadal nie wiem co na siebie zarzucic ;) Niby cieplutko jest ale ten deszcz... Na poprawe nastroju słucham sobie zamiennie gorących rytmów  w angielsko-hiszpańskim rytmie :)
Od razu przypomina mi się lato.... a w wyobraźni jakaś wysepka z palemkami :D :D :D Ach... pomarzyc dobra rzecz hehe
Wrzucam Wam 2 zestawy nad którymi się zastanawiam :)

Sukienka/Dress-Asos; Pasek/Belt-Miss Selfridges; Buty/Heel-RI; Torba/Bag-Asos



Albo :)
Sweter/Jumper-TopShop; Buty/Heels-RI; Top-Asos; Pasek/Belt- Dorothy Perkins; Spodnie/Jeans-H&M




8 komentarzy:

  1. Pierwszy zestaw jest świetny i bardzo sexy
    ale ja chyba wybrałałabym ten drugi
    urzekł mnie ten top;)
    pozdrawiam
    a.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli to zestaw na imprezę to 1 wygrywa!! chyba ten pasek mnie przekonał

    :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wygrał jeszcze inny ;) Nie mam teraz chwili by załadowac zdjęcia ale na pewno zestaw się pokaże :) Dziękuję wam bardzo za opinie!!

    OdpowiedzUsuń
  4. w bluzce z drugiego zestawu się dosłownie się zakochałam
    Jeśli mam wybierać to stawiam na drugą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pasek w pierwszym zestawie a w drugim top z kokardką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy zestaw mega sexi,pasek fajnie podreśla talie, a w drugim top z kokardką i sweter są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń